Saturday, February 26, 2011

Bermusafir, menghilangkan dahaga.

Assalamualaikum,

Utk satu tempoh yg tiada tentu, aku bermusafir. Ya, jauh. Jauh dari tempat tinggal. Mencari sesuatu. Dan mengharapkan sesuatu.

Ya, apa yg terkandung di dalam Kitab Al-Quran, yg aku imani. Itu menjadi harapan. Janji-janji Yang Maha Sempurna.

Ini perjalanan maghfirah. Perjalanan kekasih merindui kekasih.

Semoga, aku bertemu apa yg aku hajati. Yg aku imipikan. Aku rindu. Rindu bertemu kekaksihku. Rindu dgn janjinya. Ya Allah, ampuni aku. Kerana, dosa ku menggunung tinggi. Juga, tugasku masih byk. Juga, aku muda lupa pada-Mu. Ya Allah, ampuni daku.

Buat kalian, hayati lagu ini. Fikirkan, kita, tak selamanya di dunia. Di sana, sedia menanti sesuatu yg indah.

Blog terhenti seketika, mungkin. InsyaAllah akan menulis kembali.

1 comment:

  1. lagu ni mmg mnyayat hati,,,insyaAllah,,moga dpt amik manfaat,,,

    anwy,bile nk smbung mnulis blik?,,,hihi

    ReplyDelete